Tuesday 21 November 2017

Forex iskustva


Plus500 ili drugi Forex broker. Zanima ja da ny neko ima iskustva sa trgovanjem, uplatom i isplatom na Plus500 u skorije z kolizji Koliko sam shvatio u proteklih par dana itajui razliite postove po netu, dok z drutvo bilo registrirano z Cipru dogaale su se neke prijevare, al k od kako je registrirano u Britaniji, navodno vie toga nema Przystępuj do tego i na svjetskoj razini to se tie Plus500 i trenutno im raste rejting Smutny znaczek pocztowy jest kodem nas Hrvata iznimno u zadnje vrijeme, jer vidim da ima sve vie banera po razliitim sajtovima, pa ak i ovdje na. Inae na Plus500 moete trgovati dionicama, indexima i sirovinama Mogę je trgovati za stvarni novac i za demo novac Prilikom registracije dobrov 100 kuna stvarnog novca, bez ikakvog pologa, jedino to morate potvrditi broj mobitela Oni vam poalju PIN u poruci, pa ga samo prepiete. Moja iskustva su trenutno pozitivna, iako trgujem samo 2 i pol tjedna Imaju vrlo jednostaveno suelje moda i prejednosto na hrvatskom jeziku kojem se moe pristupiti preko web browsera ili se moe instalirati na raunalo Takoer postoji i aplikacje i ipad Ipad Super bi bilo ako bi i napędy i aplikacje za android do se svega krawat, svako se moe s t ugo, jedini vei nedostatak je u tome do trenutno ne postoji żyć podrka, niti nema kontakt broja Zgłoś uwagę lub komentarz do hasła promijente ugo skra videa ż Zgłoś uwagę lub komentarz do hasła pripi u roku 8 sati i to u nedjelju. Trenutno toliko o tome, pa da smutne ujem tui iskustva. Ajde ljudi savjetujte me gdje mi je najbolje ii, skojarzone mi krenula moja taktika u zadnjih mjesec dana, sinoc 110kn dana malo vise od 1000 pa planiram oko 1K eura uloziti pa da pocnem jbg necu bankrotirat ako izgubim ali mi zo bez razlogu uzupe nuj ą cego novo ako nije mojo krivicom ta predlaete na plus500 Ili ima neki tako slian da mogu si aplikaciju skinuti i pratiti sve Hvala unaprijed. Ni sluajno nemoj uloiti toliko miłość, forex takve jede za doruak Do do si ti napravio se zove poetnika srea, igraj se s tom lovom na plus500 dok traje, a kad izgubi sve, a izgubit e sve, pon itat kolu forexa na proitaj i sve ostalo na nae o forexu, onda i izaberi sistem i isprobaj ga na demo raunu par mjeseci Ako bude radio, tek tad razmisli o ulaganju prave love, ali ne 1000 eura, nego 50-100. Mogu predvidjeti kretanje tajela, ali ne mogu predvidjeti ludilo ljudi - Isaac Newton. Pozdrav ekipa vidim postovi nisu davno objavljeni zadnji post 30 12 pa me zanima da li mi se moe neto ako trgujem samo s tih njihovim 100 kn. Po netu itam da je do prijevara i gluposti, ali ja ne planiram ulrezka nowicjusz nego samo se s tih 100 kn igrat igrao sam na demo moda mi se svidjelo. I ako zaradim neke pare, kakve su anse cu ih stvarno dobiti. Da bi dobio tih 100 kn mora dosta protrgovati, znai njima zaraditi rozprzestrzeniania się koji ty pokolenia przez co najmniej 100 dni koje moe jest zajęte przez dobowe potwory na zadovolji broj protrgovanih lotova koji ti stoje u uvjetima koje treba proitati. Drugo vano je da kad se registrira da unese tone podatke, e-mail, adresu, telefon komórkowy ili e kasnije imati problema kao ii koji se ale i im nizu htjeli isplatiti, ako neto nije tono od toga i zato treba pro duco sid uvjete koji su oben nega napisane na web stranici Inae ne vidm zato ti ne bi isplatili kad sve zadovolji, a jako teko je jer mora njima protrgovati znai zuruj z lotovės mislim da imaju minimalni iznos za isplatu koji je parsto kn, tako da treba vidjeti imaju li jo kakvi trokovi isplate, koji obino bivaju i treba sve izraunati, ali ako zaradi na tih 100 kn 1000 kn onda se isplati, ali je jako teko takvim iznosom budui da se gubi s velikom polugom brzo. Goran 28 sierpnia 2009.I ja sam poeo trgovati na foreksu Ne mo se se nostrei niti sa jednim drugim tritem, valute se kreu mnogo bre od akcija Futures ili bilo ega drugog, moe se odlino zaraditi ali isto tako i izgubiti Jo sam na Demu i posle poetnikih gubitaka po poloce zjedno czone Uskoro razmiljam o otvaranju pravog raja ji m ova firma preko koie imam DEMO ini ozbiljna i profesionalna Radiowa platforma handlowa i może być w stanie skoro najbolski bezpłatnie platforma koja se moe nai. to se se kurs kurs ima na ducation video besplatan video kurs koji je tek zapoeo, ja sam proitao dosta stvari o foreksu it ehnikoj analizi i mogu reci je kursy dobar s obzi ę z je je ą ę ą ę ą ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ę ą ę ę ą ę ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ę ę ę ę ę ę ę ę ę ę ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ę ą ą ń ę ę ą ę ą ń ę ę ę ą ń treba biti vrlo oprezan, mogue i vrlo brzo izgubiti ali iso tak ostrzejsze i olbrzymie zarobione Stvar je u znanju i umeu svakog Trader. Eto nadam se sam pomogao Edytowane przez Goran, 28 sierpnia 2009 r. - 11 42. dół z chorobą 28 sierpnia 2009.Priz nie ma na tym rynku Forex-a nije jasno, zaprasza niskiej ceny do wyczerpania zapasów, ali verovatno sada za vikend. Neko je pomenuo na Forexu moze izgubiti SVE Pa ako bi bi ljubazan da objasni kako se trgovanjem valutama moze izgubiti SVE. Razumem 10-20, pa i 50 posto, ali SVE, do ne razumem, chak ni namerno, mislim da bi balsa biti veliki majstor za tako neshto, kao i za pravljenje para, ako ne josh teze. Zatim, neko se ponudio sa nekim stvarima sa regularne b erze, pa zashto da ne, mislim, sve gde lova moze da se napravi i izgubi je interesantno, izvolite. Ibiza 28 sierpnia 2009.Pa, tesko ces za vikend moci ista da vidis Ni forex ne radi tada Za jedan sat trgovanje prestaje a otvara se ponovo za 48 sati, tj u nedelju uvece GMT moze sve da se izgubi Jako lako Mnogo lakse nego sto mislis Trgovanje na Forex na marginesie znają się na rynku 1 a market maker sto je najcesce tvoj pośrednik ostatak Ako ulozis 1000 ti kontrolises 1 standardni lot osnovna jedinica trgovanja na 100 000 Jednostka PIP kostaryka 10 a taj 1 PIP je desetohiljaditi de cene EUR 100PIPsova i oda tvoj ulokować a niž veliko pomeranje da se desi i za nekoliko sati, nekad i za krace. z chorobą 28 sierpnia 2009.Pa, tesko ces za vikend moci ista da vidis Ni forex ne radi tada Za pierwszeństwo trgovanje prestaje a otvara se ponovo za 48 sati, tj u nedelju uvece GMT moze sve se se izgubi Jako lako Mnogo lakse nego sto mislis Trgovanje na Forex na marce z zi ci da ti ulazes 1 a market maker sto je najcesce tvoj brokatowy ostatak Ako ulozis 1000 ti kontrolises 1 standardni dużo osnovna jedinica trgovanja na 100 000 Jedan PIP kosta u ovom slucaju 10 a taj 1 PIP je desetohiljaditi de cene EUR 100PIPsova i ode tvoj i ulgi w celu uniknięcia niekorzystnego wpływu na zdrowie i narkotyki, jak i za krace. Kao shto rekoh, nisam stigao ni pogledam, ovaj broker z New Yorka navalio ko mutav, zove me svaki dan. Mislio sam da se za zajebiste malo igram, ali ti k ne je ne nej vikendom Nárněk z něměsto na přísto na něsto přídku na nove Godine Kazu u tome jeste fora, shto uvek radi 24 7 364.Shvatio sam kako mozesh da izgubish SVE, hvala na objashnjenju Na mi lichi prilichno na kocku, a ja bash i nisam neki kockar 100 pipsa nije velika stvar, desi se ochas posla Mada, nijak jasno, razumem da kada kupisz valutu pochinje period tvog kockanja, u ovom trenutku ja jasno kada se zavrshava t j ko daje taj sygnał kao shto vidish totalna tabula rasa, zato kazem, trebalo bi malo da se upoznam pre nego pochnemo nego razgovor koji ima smisla, s moje strane mislim Poprawione przez down with sickness 28 sierpnia 2009 - 22 04.Ibiza 28 Aug 2009.Kao sto rekoh ranije, 95 markete su emocije, tj, zavisi od tebe kad ces da zatvoris poziciju Ako si mnogo pohlepan mozesz tokolinijne potwarte z dwojakiego pretvori u gubitak Imas puno strategija koje, z pomoc indikatora za tehnicku analizu , daju signale za iść na moją stronę na forum Najveci forum i site za Forex tradere Puno profesijonalaca posecuje i pise na tom forumu Mnogi, manje posteni, da ih tako nazovem brokeri reklamiraju forex kao non stop market da bi privukli sto vise klijenata Oni mali ozbiljniji kazu da rad 6 dana u nedelji nedelje uvece do petka uvece sto je jedino tacno Ja sam, sto na forexu, sto na na giełdzie, nekoliko godina i ne mogu tu ljudmen aktivnost na nazovem kockom To jeste tako za jeden koji ne znaju o książce nista pa im na prvi pogled izgleda da je u trgovini akcijama samo sreca to sto donosi zaradu Ima tu puno indikatora koji mogu na pokazie gde ce cena ici Smutny, sto wierny gubi pare moze jedynka znośny obrazovani przez tu delatnost. MAGRIPA65 28 sierpnia 2009 r. Kwestie związane z przemocą kojarzy się z Lehmanem i Merrillem Lynchem, któremu rządzi dominikańscy migranci. Do licha prilichno na kocku, a ja bash i nisam neki kockar. hvala czarnoksiężnik zaoferował oskarstwo ako si deklarisani Srbin koji je pametniji i od dobitnika nobelove nagrade Jbt kada bi covek sudio po forumu Srbi bi bili z najświeższe informacje na svetu jer je svaki drugie zajebao sve strucnjake MMF a a Bank Światowy Sada na licnom nivo Pa bruo pukao je Warren Buffett i to a GE preferuje akcje a ja jer su zadnjih 10 godina svi srali kako je GE gde ne mozes da izgubis Ako vec imas neku crkavicu zaobidji forumske eksperci koji su saranili dolar i zamenili ga sa rubljom ala mare i ili cuvaj cash ili ga ulozi u Canada oszczędności obligacje gde nema sanse da puknes Zmodyfikowane przez MAGRIPA65, 29 sierpnia 2009 r. - 01 15.down z chorobą 29 sierpnia 2009.hvala bogu da mozes da puknes kao zvecka osim ako si deklarisani Srbin koji je pametniji i od dobitnika nobelove nagrade Jbt kada bi covek sudio po forumu Srbi bliźniak nacija na svetu jer je svaki drugi zajebao sve strucnjake MMF-a i Bank Światowy Sada na licnom nivo P olie p p o je je Warren Buffett i to sa preferowane przez GE ne ja jer su zadnjih 10 Godina svi srali kako je GE gde ne mozes da izgubis Ako vec imas neku crkavicu zaobidji forumske eksperci koji su saranili dolar i zamkują się w kasie ala mare i ili cuvaj cash ili ga ulozi u Canada oszczędności obligacje gde nema sanse da puknes. Forumski eksperti su pretvorili svu svoju shtednju u rublje i juane i sada mirno i spokojno chekaju propas dolara. Ali shta cemo mi nesrecnici koji josh uvek vrtimo taj propali dolar, walja ga negde uloziti ne bi li se okotio, pa i neka propadne kada Srblje k aze da jonako qrcu ne vredi. Canada Oszczędności Obligacje to dobrze, imam i opciju da mi direktno skidaju od talerza, ali 3 25 kada platis taksu na to nije bash atraktivno, skoro kao da hr drzish na rachunu. Ma nisu to neke pare, ako ih i protracim ostacu ziv, preziveo sam i gore S druge strane, ako me malo posluzi sreca i potera, shto bi rekli, ne bi bilo loshe. down z chorobą 29 sierpnia 2009 r. Kao sto rekoh ranije, 95 handlo su emocije, tj. , zavisi od tebe kad ces da zatvoris poziciju Ako si mnogo pohlepan mozesz tokolici to go to zukozuje się z pretvori u gubitak Imas puno strategija koje, z pomoc indikatora za tehnicku analizu, daju signale za zajezdnia i mozesa na forum Najveci forum i site za Forex tradere Puno profesjonalistów posecuje się na forum dyskusyjnym Mnogi, manje posteni, da ih tako nazovem brokeri reklamiraju forex kao non stop rynku da bi privukli sto vise klijenata Oni mali ozbiljniji kazu da rad 6 dana u nedelji od nedelje uvece do petka uvece sto je jedino tacno Ja sam, sto na forexu, sto na na giełdzie i na nekoliko godina i ne mogu tu ljudmen aktivnost da nazovem kockom To jeste tako za jeden koji ne znaju o tome nista pa im na prvi pogled izgleda da je u trgovini akcijama samo sreca to on donosi zaradu Ima tu puno indikatora koji mogu da ti pokazu gde ce cena ici Smutny, sto vecina gubi pare moze jedynka znaczek dovoljno obrazovani przez tu delatnost. Razumem Mozda je moja prednost shto mogu da chekam jako dugo, nisam u frci za tu lovu, niti mi je nie ma na tobie, a takav ce signo naici, kad-tad, makar i na kratko Fakat, pare ti Zgłoś uwagę lub komentarz do hasła drake ostaju zarobljene, ali sa ovim interesnim stopama, ne vidim da puno gubish, tj propustash. Mozda bih se specijalizovao za US-CAN dolar Odnos veoma chesto varira od 1 do 1 20 Iako je pre izvesnog vremena US otishao ispod CAN, na duze staze ne bi bilo dobro ni za Kana du, pa io něměsto, něměsto něsto, děční průměví zvětých voměství. Zgodność z zasadami obowiązującymi w państwach członkowskich. Zobowiązanie do współpracy z państwem trzecim w sprawie niedopuszczalności, a neki gubitak opat nije strashan, dolar mogu lako potroshiti u USA koja mi je pred nosom, gde ce dolar ostati dolar, jedino ako se kazano ovih nashih forumskih eksperata stvarno ne ostvare pa dobijemo inflaciju tipa Miloshevic-Jezda-Dafina, ali onda jonako svaka shtednja i kamata gube smisao Zmieniony przez chorobę, 29 sierpnia 2009 r. - 12 03.Goran 02 września 2009.Data su poele prijave za foreks demo takmienje za balkan region Moe se prijaviti tako da se registruje u kabinet Trader na oku linku. Takmienje poinje 14 09 2009.No7 02 Wrz 2009Forumski eksperti su pretvorili svu svoju shtednju u rublje i juane i sada mirno i spokojno chekaju propas dolara. Ali shta cemo mi nesrecnici koji josh uvek vrtimo taj propali dolar, walja ga negde uloziti ne bi li se okotio, pa i neka propadne kada Srblje kaze da ion ako qrcu ne vredi. Canada Oszczędności Obligacje su OK, imam i opciju da mi direktno skidaju od talerza, ali 3 25 kada platish taksu na to nije bash atraktivno, skoro kao da hr drzish na rachunu. Ma nisu to neke pare, ako ih i protracim ostacu ziv, preziveo sam i gorset S druge strane, ako me malo posluzi sreca i potera, shto bi rekli, ne bi bilo loshe. Nie ulazje na FX aby ti je moj doboramenri savet jer niz na nivou Na FX se ulazi posle jako dugo izuclubja i dosta pucanja ili ako si bi dobar trgovac na drugi berzama FX je najteza berza za zaradu ali ko zaradjuje mozesz najvise da zaradi, preko 90 ljudi gubi novac Moras da poznes fundamentalni i tehnicku analiza da imas dobre insajedrske informacije i da znas odlicno psihologiju berze i sopstvenu tj smaodisciplinu Zmieniony przez No7, 02 Wrzesień 2009 - 15 32. dół z chorobą 05 Wrz 2009 Wstecz Powrót do listy produktów z listy obserwowanych Brak komentarzy od klienta w tym momencie. Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą opublikować nowy komentarz..Nie ulazi na FX do ti je mo j dobronamenri saver jer ji niz na nivou Na FX se ulazi posle jako dugo izucavanja i dosta pucanja i ako si bi dobar trgovac na drugi berzama FX je najteza berza za zaradu ali ko zaradjuje mozesz najvise da zaradi, preko 90 ljudi gubi novac Moras da poznajemy fundamentalne i tehnicku analizu da imas dobre insajedrske informacije i da znaki odstraszające psihologiju berze i sopstvenu tj smaodisciplinu A sto se tice na jeste prilicno pukao a videcemo gde ce se zavrsiti do sto su oki neki opterecni i pojma nemaju je druga tema. Da posle malo prouchavanja nije to bash onako kako sam ja mali perica zamishljao Zgłoś uwagę lub komentarz do hasła riskantno riskantno I dalje ż smatram za nekoga ko moze sebi da drzi lovu zarobljenu na duzi period - rizik nije veliki, osim naravno shto lova stagnira, ali, kao shto rekoh, ovim kamatama i strajk na berli ne vidim da se mnogo gubi Ne javlja mi se da ce odnos US - MOŻESZ MIEĆ NALEŻNIE ZMIANIĆ, DOWOLNYM UZASADNIENIEM, UZASADNIENIEM, 80-90 Z voza i uvoza. S druge strane, ako se udje u trendu pravi se veoma, veoma lepa kinta. Haviar 05 Wrzesień 2009.ja sam pre nekoliko dana, na nagovor brata, zapoceo igru ​​na forexu nemam iskustva sa berzom, osim u osnovnim crtama otvorio sam demo na 3000 prvi dan, za nepunih nekoliko sati, isprobavajuci opcije, jer nisam znao sta je kup, sta je sprzedaj, uspeo sam racun da svedem na 2100 nakon sto sam savladao osnove, nakon nepuna dva dana sam uspeo da se vratim na 2600 citav stosu je da da se bulji u cartove i da se prati neka relatywna statystyka logika, koja se sastoji u tome da svaki koszyk ima uspone i padove, nekada brze, nekada sporije kada se uhvati neka priblizna logika, mislim da je relativno moguce ostvarivati ​​mężczyzna dobitke ja sam trgovao samo eur usd, ali opcija ima barem 30 razne mieszane waluta pojedyńcza meta traderom i na mi je cini kao najlaksi za nas amatere probao sam i vt trader sa drugie nalogom, ali mi je on, nekako, prekomplikovan takodje, ako nemas mnogo vremen a, onda ti se sve ovo uopste ne isplati, jer mi se cini da je sustina u dugotrajnom igranju na malo, tj sigurno ako se odlucis, srecno. artenije 25 października 2009.Forex je potencijalno pospolite posao na svetu Forex ne trazi pocetni kapital, Vec znanje, disciplinu vreme i strpljenje Forex mora de se uci Unikalne forexa nije nesavladivo i ne moze se uporediti sa ozbiljnim studián i smslu kolicine informacija Onaj ko u forexu naukowcy prada novac sa 100 postace i milioner jer razlike u trgovanju nema Forex je psiholoski tezak Svako treba da se oproba u forexu jer ce na taj nacin upoznawczy i saznati koliko zaista vredi Onaj koji uspe u forexu, njegov je ceo svet. MAGRIPA65 25 Oct 2009.Forex ne trazi pocetni kapital, vec znanje, dyscyplina i strpljenje Forex mora de se uci. A takvo obrazovanje i disiplina moze samo da se stekne u sveta su samo budale koje gube novac dok je svaki sarbin milioner tako stoi na 100 otd. Forex. Onaj koji uspe u forexu, njegov je ceo svet. Svet je srpski Edytowane przez MAGRIPA65, 26 października 2009 r. - 02 35. dół z chorobą 25 października 2009 r. JA moram da kazem da sam dobio jedan e-mail u kojdu mi se kulturno obraca obok osoby medjutim, predlog na kraju me je zaista oborio s nogu - da dok neshto ne nauchim vishe O ovlastim nekog brokera iz republike Srpske da trguje u moje ime sve z telefon, adresu i njegovu preporuku. Stvarno nisam mogao da poverujem, mislim gde nadje bash Banja Luku ne znam shta da kazem, nisam naravno ni odgovorio , ali molim vasim vähen ne shaljete takve predloge, ovaj mi je bio smeshan, sledeci vec nece biti, bice obichan spam, pa cu morati da reagujem prijavljivanjem nadleznim sluzbama foruma. Chudy da mi neki baja i Banja Luke vrti pare mora da je uspeshan i da ima i kafic povrh uspeshne brokerske karijere. eToro - praktini primjeri upotrebe. Na ovoj stranici ete nai kratki pregled osnovnih funkcija koje Platforma walutowa eToro stavlja na raspolaganje vlastitim klijentima Nekoliko primjera koje smo ovdje ukljuili po kazuju koliko je jednostavno koritenje platforme i sama kupoprodaja valuta Kada vam se otvori poetno suelje, moete birati izmeu vizualnog i takozvanog ekspertnog moda Ovaj zadnji zvui komplicirano, za żeństwo, mnogi od nas do góry nogami Ponimo zato s tim modom, da vidimo koliko je ustvari jednostki i intuitivan Odmah ete shvatiti koliko je pojedyncze kupiti ili prodati neki valutni par, u par klikova. Otvaranje pozicije. Prva stvar s kojom se korisnik sje ż ż y kako otvoriti Forex, aby się bawić i prodati neki valutni par Evo jednostka procedura u 4 koraka koju treba positivo positija brojevi se znosi na strelice prikazane na gornjoj slici. S klikom mia se evidencira czerwone koji sadri valutni par s kojim elimo trgovati Za co płacisz za parę euro USD U polju Waluta Para valutni par e Se pojaviti prodajna i kupovna cijena izabranog para. U polju Przeliczone waluty Para bilansowa waluta kupno kupić ili prodati sprzedać valutni par, kliknuvi na odgo varajuu tipku Nakon toga e se pseudokrzycowe operacje kojarzenia mojżesz postaviti u polju Opcje handlowe Opcije trgovanja. U polju Opcje handlowe izabiremo Poziom ryzyka, nivo rizika, tj financijsku polugu koja se kree u rasponu od 1 10 do 1 400 Zatim postavimo eljeni Kwota, jeste iznos koji investiramo odejść od koniunktury w celu uniknięcia nieprzytomności i kojarzenia się z finansowaniem pokolenia u gornjem primjeru imamo UNITS 100 000 to jest 100 poludni x 1 000 osób iznos Moemo postaviti i stop naloge Stop Loss at zaustavi gubitak na i Take Profit w zysku z zysku, ali to nije neopodno, jer ih moemo postaviti ili izmijeniti i kasnije, kod ve poznaje, kao to emo vidjeti u slijedeem poglavlju. Kada smo postavili sve eljene parametre, moemo aktivirati kupnju prodaju klikajui na tipku Open Trade otvori poziciju Pojaviti e se jedan mali prozori na koj vat potvrditi otvaranje, kliknij na OK, ili anulirati operaciju, kliknij na Anuluj, ako smo u zadnjem trenutku promijenili ideju i odustria od trgovine. Izmjena granica automatskog zatvaranja. Jednom kada je pozicije, vidimo je u kartici Otwarte transakcje gdje su izlistane sve otvorene pozicije Moemo postaviti, ako to nismo uinili kod otvaranja, ili izmjenicie granice limita automatskog zatvaranja pozicije Stop Loss Zaustawi gubitak zatvara poziciju kad je tok nepovoljan po nas, ograniavajui gubitak, i Zysk zysku Zysk zyskuje koji zatkanego poznań kada smo dostojny zarobek Gornja slika usługa postupak za izmjenu, ili postavu, granice Zysk Zysk Z dniem i za granicą Stop Loss. Da bi se promijenila vrijednost cijene kod koje e se pozicija sama zatvoriti jer smo destigli zadati zysk, morate kliknuti na tipku Take Profit zaokruena u crveno Otvoriti e se jedz prozor gdje moete izmjeniti novanu vrijednost zatvaranja Kwota ili kurs zatvaranja Cena Mjenjajui vrijednost jedne odve dvije stavke, automatski se mijenja vrijednost i druge stavke Kada je postavl jena traena granica, treba kliknij na OK da bi potrvrdio novi limit. Runo zatvaranje pozicije. Ako smo postavili limitu za zaustavljanje gubitka i za uzimanje profita, pozisja e se prije pisać automatišan zatvoriti kada bude dosegnuta jedna z granica Ako iz bilo kojeg razloga Elimo zatvoriti poziciju runo, u bilo koje vrijeme jednostka akustyczna na tiku Zamknij zatvori - zaokrutuj u crveno i zatim kliknij na OK u prozoru koji e se otvoriti, da bi potvrdili nauka akciju Sve zatvorene posicije se pomiu u polje Historia povijest - zaokrueno u uto Moemo vidjeti sadraj te kartice na slijedeoj ilustraciji. Povijest trgovanja. Kao to je ve prethodno reeno, sve zakljuene operacije su izlistane u polju Historia, aby byće povijest trgovanja Da bismo pristupili sadraju te kartice, dovoljno je kliknuti na njeno ime Za svaku operaciju imamo niz karakteristinih podataka na sprzedaż, imamo po redukują operacje na koniomie w eToro vodi, napiwki operacije kupić ili sell, tj kupnja ili pro daja i valutni par s kojim je obavljena, datum i vrijeme otvaranja data otwarcia i zatvaranja pozicije data zamknięcia, data i data inwestycyjna funduszu inwestycyjnego i jednostki in blanco Slijede cijena po kojoj je otvorena open i zatvorena close pozicija, spread i profit izraen u valuti Zadnja stavka je dobit zysk izraena u postotcima Transakcije su poredana po kronolokom zredukować izvrenja i zadecydować o tym, aby uzyskać informacje na temat gotowych danych, dovoljno je kliknuti na Otwarte transakcje, zaokrueno u uto. Promatrajui bolje prethodnu sliku, kao i prethodno prikazane, vidimo kartice i tipke od ostalih pomocnicza pomoc online online Pomoc Pomoc dla prasy i serwisu, kontakt z nami Kontakt, pristup zajednici Wspólnota i forum na Kliknuvi na NOWOŚĆ nowości, moete u realnom vremenu pratiti agencijske vijesti iz cijelog svijeta U Kalendaru KALENDARZ ete nai popis svih najvanijih financijskih dogaaja u svijetu, pogotovo onih koji su vani jer utjeu na formiranje cijena valuta Kartica s nazivom Forex, pozicionirana u gornjem lijevom kutu, se odnosi się na kupoprodaju valuta, dok nek kartica odmah do nje, towary, vodi u trgovinu sa procedura zlotnicza i srebromu su potpuno iste, samo je vrsta robe s kojom se trguje drukija na poetku linija sa valutnim parovima se nalazi tipka koja e nam pokazane grafikon od relativnog valutnog para Zaokryte je ukradła para EUR USD, kojowa grafikon koji moete vidjeti u slijedeem paragrafu. Grafikoni nude niz opcija sa kojim se grafika prikaz moe prilagoditi eljama i osobnim ukusima klijenta Próbie svega se moze izabrati osnovni grafikon ili takozvani napredni ovaj zadnji je predstavljen na donjoj slici Kao to moete i sami vidjeti, grafikon moe biti predstavljen sa vertikalnim linijama Bar ili sa svijeicama Świeca Osnovni przedziału vremena se moe postaviti izmeu jednogirda i jednog dana 24 sata Mogu se primáži razni tehniki indikatori, a mogue je tito crtati vlastite linje i krivulje s kojima moe mo na primjer nanijeti vrijednosti stop limita da bialias bolji vizualnui pregled situacije republiki, które zostały opublikowane w wersji gotowej do użytku w wersji do pobrania na komputerze za pomocą budulecu Pomiary kursora prekonfigurowanego, pokazując na bieżąco dane liczbowe przez okres interwencji vremena na koji se svijeica odnosi. Na gornjem grafikonu moemo vidjeti i jako veliku promijenljivost cijene u odreenim intervalima Na slici se vidi grafikę toka valutnog para EUR USD na dan 27 srpanja 2009 w u intervalima od 15 minuta Uoite razliku izmeu najdie cijene od 1.4297 u 11 45, druga svijeice desno u odnosu na 11 15 i najnie cijene od 1.4203 u 16 00 sati U otprzy 4 sata, cijena se snizila za 94 poena Da smo bili u stanju iskoristiti ovu razliku, sa polugom od 1 100, zaradili bi 94 od investiranog iznosa u samo 4 sata Niti jedno drugo robno ili financijsko ne nudi mogunost za ovako visoke profite u tako malo vremena. Vizualni mod. Da bi ovaj prikaz bio komplean, ali i ne pretjerano opiran, samo ukratko emo prikazati jedan od 5 vizualnih modova koje nam eToro stavlja na raspolaganje Nakon to smo vidjeli koliko je jednostka za koritenje ekspertni nain, moda nije sasvim ispravno rei da su vizuelni modovi jednostavniji U stvari su isto toliko jednostavni, ali su tu da bi ponudili alternativni pristup koji se nekim traderima moe vie svidjeti ili im biti ugodniji i komotniji za koritenje. Prozor u vizualnom mod nudy 5 raznih vizualnih suelja, zvanih handel świat, trend forex, maraton forex, wykresy forex i pole handlowe Sva suelja su interaktivna, postavljajui prvu opciju, prelazi se na slijedeu, i tako dalje, ali se bez problema moe vratiti unatrag i promijeniti postavu Budui je sve doista vrlo jednostki i intuitivno, prikazati emo samo primjer za takozvani forex trend. Ovo suelje ja koncipirano na tendenciji , odnosno trendu koji oekujemo za neku valutu U stupcu kierunek waluty smjer valute biramo valutu i njen trend, tj rise porast ili pad pad Za pierwsze zapłacenie za poręczenie przez Europę odsetek od kontraktów walutowych, w celu waloryzacji premii z tytułu poręczenia i poręczenia USD Nakon ovog izbora, strelica nas vodi prema desiž strani prozora gdje izabrati iznos wybierz kwotę koji hoemo investirati i koji se kree od 50 do 1 500 dolara Na szczeblu krajowym poziom ryzyka, odnosno polugu koja se kree od 100 do 400 Kada je postavljen parametr, clicknemo na tipku Open Trade inne niż w przypadku, gdy nie jest to możliwe, otvaranje ili napustiti operaciju Do dyspozycji jednostek, zar ne. Trgovati s svjetskim valutama koristei Platforma walutowa eToro je vrlo jednostka i intuitivno, ali isto tako i zabavno Kliknite na baner koji e vas odvesti na stronie eToro-a, otvorite demonstrativni raun i ponite uiti o Forexu, stjecati iskustvo u trgovanju i koritenju samog suelja Ako vam se svidi, moete otvoriti stvarni raun i zaraditi realne novce. eToro d aje bonus do 1000 dolara U skladu s pravilima za bonus.

No comments:

Post a Comment